سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

رودهن / محور فیروزکوه سمنان چهار بانده می شود

    نظر

رودهن/ محور فیروزکوه سمنان چهار خطه می شود رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه زمان بهره‏برداری از مرحله نخست طرح چهار خطه شدن محور فیروزکوه سمنان را اواسط سال آینده اعلام کرد.

ذکریا صفرزاده در گفت‏وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پروژه چهارخطه کردن محور فیروزکوه سمنان در حال حاضر 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 صفرزاده با اشاره به اجرای طرح چهار خطه کردن محور فیروزکوه سمنان که از مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری و هیئت دولت است، بیان کرد: اگر اعتبارات مورد نیاز این طرح به موقع اختصاص یابد، مرحله نخست این طرح تا اواسط سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه قرارداد اجرای این پرو‍ژه حدود هفت میلیارد و 200 میلیون تومان است، تاکید  کرد: با این وجود، به خاطر معرضانی که در این طرح وجود دارد و زمین‌هایی که باید تملک شود و با در نظر داشتن شرایط آن منطقه کار اندکی سخت است.

 صفرزاده با بیان اینکه هر کیلومتر راهسازی در این طرح به طور متوسط حدود یک میلیارد تومان هزینه دارد، افزود: در 12 کیلومتر اجرای این طرح و ایمن‏سازی و تملک آن، بیش از 12 میلیارد تومان هزینه پیش‏بینی شده است.

وی تصریح  کرد: چهارخطه شدن محور فیروزکوه- سمنان در مرحله نخست اجرایی شده و اجرای مرحله دوم این طرح نیز به محض پایان مرحله نخست آغاز می‌شود.

 رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه افزود: قسمتی از راه نیز پس از روستای سرانزا آسفالت شده است و امیدواریم با اختصاص اعتبارات مناسب شاهد تسریع در اجرای این پرو‍ژه باشیم.

صفرزاده یاد آور شد : این طرح هم اکنون  45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد./