سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

طرح واگذاری علمک گاز در لومان تکمیل می‏شود

    نظر
نسخه چاپیارسال به دوستان
تا 2 ماه آینده؛
طرح واگذاری علمک گاز در لومان تکمیل می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: پیش‏بینی این شرکت تکمیل طرح واگذاری علمک به منازل روستای لومان تا دو ماه آینده است.

خبرگزاری فارس: طرح واگذاری علمک گاز در لومان تکمیل می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، یعقوبعلی حسینی‏نیا عصر امروز در بازدید از روستای لومان شهرستان دماوند که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دماوند، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: اهالی روستای لومان به محض دریافت علمک، می‏توانند برای دریافت کنتور به اداره گاز آبسرد مراجعه کنند.
وی ضمن هشدار نسبت به افزودن لوله به شبکه‏های از پیش تعیین شده خاطرنشان کرد: نکته‏ای که در امور گازرسانی نباید به باد فراموشی سپرده شود، عدم افزایش غیرکارشناسی لوله‏های شبکه گازرسانی است.
حسینی‏نیا تصریح کرد: شبکه‏گذاری در هر منطقه باید بر اساس نقشه‏های از پیش تایید شده اجرایی شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران ادامه داد: خلاف این روند در شبکه‏گذاری تخلف محسوب شده و ضمن بالا بردن احتمال بروز سوانح، پیگرد قانونی نیز خواهد داشت.
وی پیرامون مراحل پیش از آغاز پروژه‏های گازرسانی اظهار داشت: مجموعه شرکت گاز پیش از آغاز مراحل اجرایی هر طرح گازرسانی، به اطلاعات آماری و نقشه‏های مورد تایید بخشداری و دفتر فنی فرمانداری مراجعه می‏کند.
حسینی‏نیا ادامه داد: در این نقشه‏ها، محدوده دقیق جغرافیایی روستا تعریف شده و به تبع آن طرح‏های مورد نظر گازرسانی صورتی اجرایی به خود می‏گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران افزوده‏شدن روستای لومان به شبکه گازرسانی کشور را به مردم این روستا تبریک گفت و ادامه داد: لومان، سی و دومین روستای شهرستان دماوند و پانصد و دومین روستای استان تهران است که به شبکه گازرسانی کشور می‏پیوندد.
حسینی‏نیا افزود: در راستای رسیدن به این مهم تلاش‏ها و پیگیری‏‏های شبانه‏روزی فرماندار دماوند و نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تاثیر بسزایی داشته است