سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

نگاهی به ویترین روزانه \مشرق

نگاهی به ویترین روزانه "مشرق"

وام ازدواج افزایش یافت (مهر)
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: با تصمیم جدید شورا، وام ازدواج از دو میلیون و 500 هزار تومان برای هر نفر، به 3 میلیون تومان افزایش یافت که در مجموع برای هر زوج از 5 میلیون به 6 میلیون تومان افزایش یافته است.

رابطه ‌نامشروع ‌نماینده ‌انگلیسی ‌با‌ زن‌جاسوس+عکس (ایرنا)
یک زن جوان روس که سال گذشته به اتهام جاسوسی در پارلمان انگلیس بازداشت شد، به برقراری روابط نامشروع با یکی از نمایندگان انگلیسی اعتراف کرد.

حضور شجریان در تحریریه بی بی سی فارسی (جهان)
برخی اخبار از حضور عصر دیروز محمد رضا شجریان خواننده در شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی و دیدار با خبرنگاران این شبکه حکایت می کند.

خواسته علی مطهری محقق شد (خبر)
در واکنش به تذکرات نمایندگان، نایب رئیس مجلس گفت که طرح سوال از رئیسجمهور هفته آینده بررسی میشود.

ممنوعیت تبلیغ کالاى خارجی در رسانه‌ دولتی (پاد)
هیات وزیران به منظور حمایت از کالاهای تولید داخل و جلوگیری از ورود کالاهای بی‌کیفیت و فاقد استاندارد به کشور با ممنوعیت خرید کالاهاى خارجى دارای نمونه یا مشابه تولید داخلی توسط تمامی دستگاه‌هاى دولتى موافقت کرد. همچنین تبلیغ کالاهای خارجی در رسانه‌هایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، جز در موارد مصرح قانونی ممنوع است.

به جای وال‌استریت پنتاگون را اشغال کنید (فارس)
روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی با اشاره به هزینه‌های هنگفت وزارت دفاع آمریکا نوشت که مردم باید برای حل مشکلات خود به جای اشغال وال استریت پنتاگون را اشغال کنند.

درگیری در نخستین جلسه پارلمان بحرین (العالم)
نخستین جلسه پارلمان بحرین پس از انتخابات میان دوره ای، با انتقاد یکی از نمایندگان به دخالت دولت در این انتخابات، به درگیری شدید لفظی نمایندگان کشیده شد.

فردا هیئت دولت با تهرانی‌ها دیدار می‌کند (فارس)
مسئول روابط عمومی و مدیر پایگاه اطلاع رسانی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از دیدار هیئت دولت با مردم تهران در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

ناپدید شدن 230 هزار کودک در انگلیس (جام  نیوز)
روزنامه گاردین نوشت: دولت انگلیس متهم است که در تامین امنیت کودکان کوتاهی می کند. بر اساس آمار دولتی، سالانه 230 هزار مورد گم شدن کودکان گزارش می شود.

خالدمشعل در زمان آزادی اسرا کجا بود + عکس
رئیس دفتر سیاسی حماس برخلاف نخست وزیر دولت منتخب فلسطینی استقبال از آزادگان فلسطینی را از شبکه تلویزیونی دنبال کرد.

تجمع مصری‌ها مقابل سفارت عربستان (فارس)
مردم مصر فردا در اعتراض به اقدام دولت عربستان در بازداشت شهروندان بیگناه مصری، تجمع بزرگی را مقابل سفارت عربستان برگزار می‌کنند.
 
مالزی هم یارانه نقدی می‌دهد (ایسنا)
بر اساس تصمیم دولت مالزی از آغاز سال آینده میلادی به خانواده‌های کم‌درآمد در این کشور کمک مالی می‌شود.

تصمیمی که حجاج را غافلگیر کرد (مهر)
تصمیم غیر منتظره و ناگهانی موسسه ادلاء در مدینه منوره که بر تمام هتلها و مجتمعات مسکونی مجاز برای اسکان حجاج تعمیم یافت، همه را غافلگیر کرد. بر اساس این تصمیم، روز پنجم ذی الحجه، آخرین زمان برای خروج حجاج از مدینه و حرکت به سوی مکه، صاحبان هتلهای چهار و پنج ستاره را غافلگیر کرد.

زیباترین لحظه زندگی بانوی ووشوکار +عکس (ایسنا)
"مریم هاشمی" دارنده مدال طلای ووشو قهرمانی جهان که مدال خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد گفت: لحظه‌ی اهدای مدال، زیباترین لحظه زندگی‌ام بود.

داماد آیت‌الله سیستانی درگذشت (رسا)
حجت‌الاسلام محمدعلی فیروز بخت، داماد حضرت آیت‌الله سیدعلی سیستانی از مراجع تقلید، روز گذشته در شهر قم درگذشت.

خبرنگار پرتاب کننده کفش به بوش کجاست؟ (ایرنا)
خبرنگار عراقی پرتاب کننده‌ کفش به جرج بوش، از جمع آوری میلیون ها امضا از نقاط مختلف عراق برای محاکمه و معرفی جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا بعنوان جنایتکار جنگی خبر داد.

استیلی دست به دامن روانشناس شد (ایسنا)
حمید استیلی پس از تمرین امروز صبح پرسپولیس،‌ شاگردانش را به دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برد تا ذهن و روان بازیکنانش را برای ادامه لیگ آماده‌تر کند.

سفر هیلاری کلینتون به عمان (ایسنا)
وزیر خارجه آمریکا بعد از دیدار با مسئولان جدید لیبی به عمان سفر کرد و با سلطان بن قابوس پادشاه این کشور دیدار کرد.

خاتمی گفت تقلبی در انتخابات رخ نداده است
محمدنبی حبیبی در دیدار با مدیران رسانه ها در پاسخ به مدیرمسئول یکی از نشریات در مورد مواضع سید محمد خاتمی تصریح کرد: اخیرا شنیده ایم خاتمی در جلسه ای خصوصی گفته که تقلبی رخ نداده است، اگر این خبر صحیح است آقای خاتمی بیاید و مصاحبه رسمی کند و بگوید من به این نتیجه رسیده ام که آنچه میر حسین موسوی گفت تقلب شده درست نیست. بیاید صراحتا فتنه را محکوم کند .

علی دایی پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد (مهر)
سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه طی چند روز گذشته برای بازگشت به پرسپولیس از هیئت مدیره این باشگاه پیشنهاد داشته است گفت: من این پیشنهاد را رد کردم و آرزوی قلبی‌ام این است پرسپولیس و استیلی موفق باشند.

آماده‌باش حزب‌الله در مقابل رژیم صهیونیستی (ایرنا)
روزنامه الجمهوریه با اشاره به تصمیم رژیم صهیونیستی برای حمله مجدد به لبنان به تشریح جزئیات آمادگی نظامی حزب الله پرداخت و نوشت: حزب الله به صورت غیرعلنی و غیر آشکار در دو هفته گذشته، حالت فوق العاده و آماده باش در جنوب لبنان اعلام کرده است.
 

ناطق‌نوری: وزرا در دولت موسوی 2 دسته بودند (فارس)
عضو مجمع تشخیص مصلح نظام با اشاره به اینکه در زمانی که استاد پرورش وزیر آموزش و پرورش بود با دولتی بودن کارها مخالف بود و این در حالی بود که میرحسین موسوی رئیس جمهور وقت و برخی از وزرا با دولتی بودن شرایط و کارها موافق بودند