سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

گلشیفته فراهانی: اگر نقشی مخالف اعتقاداتم باشد نمی توانم آن را ق

در مصاحبه ای با پرویز جاهد مطرح شد


گلشیفته فراهانی: اگر نقشی مخالف اعتقاداتم باشد نمی توانم آن را قبول کنم + سند

گلشیفته فراهانی در مصاحبه ای با "پرویز جاهد"، منتقد فیلم که سایت بی بی سی فارسی آن را منتشر کرد گفت: اگر نقشی مخالف اعتقاداتم باشد نمی توانم آن را قبول کنم.

به گزارش جام نیوز، به نقل از سایت بی بی سی فارسی گلشیفته فراهانی در مصاحبه ای با "پرویز جاهد" منتقد فیلم و در پاسخ به سئوال وی که پرسید به عنوان یک بازیگر وقتی نقشی به شما پیشنهاد می شود چگونه با آن برخورد می کنی؟ گفت: « اگر نقشی مخالف اعتقاداتم باشد، نمی توانم آن را قبول کنم. مثلا من نمی توانم نقش یک تروریست را بازی کنم چون نمی توانم بپذیرم هر کسی که از خاورمیانه می آید تروریست هست. بازیگرها دستشان در انتخاب نقش خیلی مواقع بسته است اما می دانم که حداقل آن چیزی که بازی می کنم نباید 180 درجه با آنچه که فکر می کنم، فرق داشته باشد».
گلشیفته فراهانی اولین بازیگر زن سینمای ایران است که به همه اعتقادات و تفکرات مذهبی خود پشت پا زده و از همه مسائلی که یک زن ایرانی به آن پابند است دست کشیده است. ولی در فیلم "یک مشت دروغ" به کارگردانی ریدلی اسکات نقش یک پرستار سوری به نام عایشه را با پوشش و رفتاری غیر اسلامی در کنار لئوناردو کاپریو بازی کرده است.
آیا پوشش و رفتار گلشیفته فراهانی در این فیلم نشان دهنده چهره زنان موفق و با فرهنگ ایرانی است؟
آیا بازی در اینچنین فیلم هایی کمتر از ترور فرهنگ و آداب و رسوم یک زن ایرانی نیست؟
البته بازی خانم فراهانی در فیلم های اخیرش آن هم با وضع نامناسب نشان از عمق اعتقادات وی دارد.
کد 201/6



انتهای خبر / کد خبر