سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

طرج \جهاد رمضان\ در شهرستان دماوند اجرا می شود

    نظر
طرج "جهاد رمضان" در شهرستان دماوند اجرا می شود
 
دماوند- رییس هلال احمر شهرستان دماوند از برگزاری برنامه های ویژه این مرکز در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: یکی از برنامه های ویژه جمعیت هلال احمر کشور و شهرستان دماوند، برگزاری طرح کاروان های نیکوکاری چون طرح "جهاد رمضان" است که با همت جوانان هلال احمر برگزار می شود.
 
"اسماعیل شعبان زاده" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با رویکرد اجتماع محوری و کمک به محرومان در قالب طرح "جهاد رمضان" از ابتدای ماه مبارک رمضان در تمام نقاط شهرستان بویژه روستاها و مناطق محروم به صورت داوطلبانه برگزار می شود.
وی با بیان فعالیت های جوانان داوطلب در این طرح افزود: جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در این طرح به فعالیت هایی چون کارگاه های آموزشی و بهداشتی، طرح سلامت روستاییان، اقدامات عمرانی و فرهنگی چون ساخت و ترمیم مساجد و مدارس، برنامه های اوقات فراغت و آموزش امداد و کمکهای اولیه که بخشی از برنامه های جوانان هلال احمر در این اردوها است، می پردازند.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با بیان اینکه طرح بزرگ "جهاد رمضان" با اجرای برنامه های مختلف به منظور توانمندسازی و ارائه خدمات متنوع برگزار می شود، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر دماوند در طول سال این گونه برنامه های خود را در قالب های مختلفی چون "جهاد رمضان" در ماه مبارک رمضان، "جهاد نور" در دهه مبارک فجر و "جهاد محرم" در ماه محرم برگزار می کند.
وی با بیان دیگر برنامه های این طرح بزرگ در رمضان، گفت: این طرح با حضور 30 نفر از اعضای هلال احمر شهرستان در راستای تحقق بخشیدن به شعار هر خانه یک امدادگر با آموزش جوانان و مردم روستایی اجرا می شود.
شعبان زاده با بیان دیگر برنامه های این مرکز در ماه رمضان، از برپایی مراسم افطاری برای اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر خبر داد و افزود: در این مراسم برنامه هایی چون کرسی های قرائت قرآن و مدیحه سرایی اجرا می شود.