سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

نقش خبرنگار در اطلاعرسانی بیبدیل است

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی:
نقش خبرنگار در اطلاع‌رسانی بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار گفت: نقش خبرنگار در اطلاع‌رسانی جامعه را نمی‌توان نادیده گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نورالدین جعفری ظهر امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی اظهار داشت: روز خبرنگار بهترین بهانه است تاعرض ارادت خود را به دوستان ساعی و زحمتکش حوزه اطلاع‌رسانی عرض کنم.
وی اظهار امیدواری کرد: همه بتوانیم پرشور و نشاط در راستای آرمان‌های مقدس نظام اسلامی و بسیج افتخارآفرین به فعالیت ادامه دهیم.
مدیر عامل انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی نیز با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار گفت: انجمن صنفی خبرنگاران استان برای حمایت از قشر زحمتکش خبرنگار تاسیس شده و اجازه نخواهد داد بی‌مهری‌ها و برخی سنگ‌اندازی‌ها مانع خدمت‌رسانی شود.
احسان مداح با بیان اینکه در مدت 10 ماه فعالیت انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی خدمات بی‌نظیری به جامعه رسانه‌ای استان با کمک مسئولان استانی ارائه شد، یادآور شد:‌ به وضع موجود راضی نیستیم و با مشورت گرفتن از اصحاب قلم و رسانه به ویژه پیشکسوتان بنا داریم خدمات خود را بیش از بیش توسعه دهیم.
وی از مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی خواست در معرفی خبرنگاران این مجموعه و عضویت در انجمن صنفی خبرنگاران به مانند گذشته همکاری داشته باشند و از واگذاری زمین به خبرنگاران خبر داد.