سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

سردار فضلی در گفت‏وگو با فارس خبر داد

سردار فضلی در گفت‏وگو با فارس خبر داد

اعزام 200 هزار دانشجو به مناطق جنگی

 

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: 200 هزار دانشجوی مراکز آموزشعالی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

 

سردار علی فضلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در رودهن با بیان اینکه 200 هزار دانشجوی مراکز آموزشعالی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شدند، اظهار داشت: علاوه بر دانشجویان، دیگر اقشار جامعه نیز خود را به کربلای ایران می‏رسانند.

 

وی ادامه داد: این اعزام‏ها در دو قالب کاروان‏های راهیان نور سازماندهی شده از سوی نهادهای ذی‏ربط و همچنین بهصورت خودجوش صورت گرفته است.

 

* اعزام کاروان‏های راهیان نور دانش‏آموزی از مهر 91

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین از آغاز مرحله جدید اعزام کاروان‏های راهیان نور دانش‏آموزی به مناطق جنگی از مهرماه سالجاری خبر داد.

 

فضلی اظهار داشت: علاوه بر دانش‏آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه نیز می‏توانند در زمان‏های پیش‏بینی شده در کربلای ایران حاضر شوند.

 

وی ادامه داد: همه شاهد بودند که هر شب، پنج رزمایش توسط جوانان بسیجی اردوگاه‏های شهید مسعودیان، زین‏الدین، فرجوانی، حسن‏پور و حبیب‏اللهی اجرا می‏شد.

 

فضلی اضافه کرد: این جوانان در قالب رزمایش‏های عملیاتی رشادت‏های شهید فهمیده، شهید چمران، بانوان رزمنده و ... را بازسازی کرده بودند.


برگزاری 13 جشنواره هنری در تهران

معاون فرهنگ و ارشاد تهران خبر داد

برگزاری 13 جشنواره هنری در تهران

خبرگزاری فارس: معاون هنری و سینمایی ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از برگزاری 13 جشنواره هنری به تعداد شهرستان‏های استان تهران در سال 91 خبر داد.

عبدالرضا علی‏پناه امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، از برگزاری 13 جشنواره هنری به تعداد شهرستان‏های استان تهران در سال 91 خبر داد و اظهار کرد: این مهم به همت مسئولان امر محقق می‏شود.

علی‏پناه ادامه داد: بدین ترتیب هیچ شهرستانی در استان تهران سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را بدون برگزاری جشنواره‏های مختلف هنری پشت ‏سر نمی‏گذارد.

وی با ارائه گزارشی از جشنواره‏های هنری شهرستان‏های استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‏های مهم امسال ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزاری جشنواره "ری" در این شهرستان است.

معاون هنری و سینمایی ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ادامه داد: علاوه بر این جشنواره، همایش‏ هنری دیگری به نام "ولا" در شهرستان رباط‏کریم برگزار می‏شود.

علی‏پناه اضافه کرد: جشنواره فیلم کوتاه "سیب" در شهرستان دماوند را نیز می‏توان دیگر رویداد هنری سال 91 استان تهران قلمداد کرد.

وی افزود: جشنواره هنری "خوشنویسی قلم" نیز با حضور هنرمندان شهرستان شمیرانات در این منطقه برگزار می‏شود.


با راه‏اندازی سامانه نظارت

با راه‏اندازی سامانه نظارت

تعاونی‏های صوری جایی در طرح توسعه کشاورزی نخواهند داشت

 

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: با راه‏اندازی سامانه نظارت بر نحوه اجرای طرح توسعه کشاورزی، تعاونی‏های صوری سودجو جایی در این طرح نخواهند داشت.

 

احمد لطفی‏نژاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: اداره ‏کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در زمینه اجرای صحیح طرح توسعه کشاورزی با دقت بسیاری عمل می‏کند.

 

وی ادامه داد: از این رو، در یکی از نشست‏های ستاد اجرای طرح توسعه کشاورزی استان تهران نسبت به ایجاد و راه‏اندازی سامانه نظارتی پیشنهاداتی ارائه شد.

 

لطفی‏نژاد اضافه کرد: این نظارت می‏تواند بر اموری نظیر واگذاری اراضی، انجام شدن یا نشدن طرح‏های مورد تعهد و همچنین تسهیلات ارائه شده به متقاضیان صورت گیرد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به گستردگی سطح تحت اجرای طرح توسعه کشاورزی گفت: طرح توسعه کشاورزی انقلابی به مراتب بزرگ‏تر از طرح مسکن مهر است.

 

وی ادامه داد: از این رو سطح تحت اجرای طرح توسعه کشاورزی بسیار گسترده محسوب شده و تنها نظارت فیزیکی از طریق ماموران حتی به صورت شبانه‏روزی کافی نیست.

 

لطفی‏نژاد اضافه کرد: با وجود چنین شرایطی یک برنامه نرم‏افزاری قوی می‏تواند همه امور یک طرح (از صفر تا 100) را دنبال کرده و انحرافات احتمالی آن را شناسایی کند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران افزود: علاوه بر این، مراقبت‏های موردنیاز بخش کشاورزی پس از واگذاری اراضی و ارائه تسهیلات نیز در این سامانه دیده می‏شود.