سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

تشکیک زن به خاطر تفریح شبانه مرد با دوستانش

تشکیک زن به خاطر تفریح شبانه مرد با دوستانش

خبرگزاری فارس: زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم تا دیر وقت بیرون از خانه بوده و دائم با دوستانش به تفریح می‌رود و بیرون رفتن با آنها را به من ترجیح می‌دهد؛ من تحمل ندارم و طلاق می‌خواهم.

خبرگزاری فارس: تشکیک زن به خاطر تفریح شبانه مرد با دوستانش

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه حدود 6 ماه از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: 3 ماه است که شوهرم تا دیر وقت بیرون از خانه است و عاطفه‌اش کم شده است.

وی با اشاره به اینکه ما فرزندی نداریم، ادامه داد: شوهرم دائم به شوخی به من می‌گوید که قصد ازدواج مجدد دارد؛ در واقع شوهرم ازدواج کرده و من از این موضوع با خبرم.

زن در ادامه با بیان اینکه من از نظر محبت برای شوهرم کم نگذاشته‌ام، گفت: طلاق می‌خواهم زیرا شوهرم قدر مرا نمی‌داند و نگذاشته که مدت بیشتری از زندگی مشترکمان بگذرد که از من زده شود.

وی در ادامه عنوان کرد: شوهرم وضع مالی خوبی دارد و می‌تواند مهریه‌ام که 514 سکه بهار آزادی است را بپردازد ولی من این میزان مهریه را به او می‌بخشم.

زن بیان کرد: طلاق می‌خواهم و شوهرم باید با این درخواست من موافقت کرده و نگذارد که من بیشتر به او شک کنم و ارتباطمان بدتر شود.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه نمی‌خواهم بعد از گذشت 6 ماه از زندگی مشترکمان، آینده‌ام را نابود کنم، اظهار داشت: همسرم به اشتباه به من شک کرده و من زندگی‌ام را دوست دارم.

وی ادامه داد: درخواست جدایی از سوی زنم برای من قابل درک نیست چرا که من هیچ اشتباهی مرتکب نشدم.

مرد در ادامه عنوان کرد: مهریه همسرم را می‌پردازم تا بداند که چه میزان او را دوست دارم و حاضر به جدایی نیستم.

زن در دادگاه خانواده گفت: شوهرم تا دیر وقت بیرون از خانه بوده و دائم با دوستانش به تفریح می‌رود و بیرون رفتن با آنها را به من ترجیح می‌دهد؛ من تحمل ندارم و طلاق می‌خواهم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و آن دو را به مصالحه دعوت کرد.