سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

کاهش 13 درصدی سرقت در تهران بزرگ

نسخه چاپیارسال به دوستان
سردار ساجدی‌نیا خبر داد
کاهش 13 درصدی سرقت در تهران بزرگ/ دستگیری باند سارقان بازار در کمتر از 36 ساعت

سردار ساجدی‌نیا از دستگیری باند سارقان مغازه‌های بازار تهران خبر داد و گفت: در کمتر از 36 ساعت 5 نفر از اعضای این باند دستگیر شده‌اند.

خبرگزاری فارس: کاهش 13 درصدی سرقت در تهران بزرگ/ دستگیری باند سارقان بازار در کمتر از 36 ساعت
? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین ساجد‌ی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری خود با خبرنگاران به قول پلیس در سال 93، اشاره و اظهار داشت: در سال 93 به مردم عزیز قول دادیم که سرقت را در تهران بزرگ تثبیت کنیم که تا پایان سال 93، این اتفاق افتاد و خوشبختانه سرقت را تثبیت کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: از ابتدای سال 94 تا کنون 13 درصد کاهش در حوزه سرقت را شاهد بوده‌ایم و امیدواریم تا پایان سال این آمار را حفظ کرده و حتی به وضعیت مطلوب‌تری دست یابیم.

وی به برنامه‌های سال 94، پرداخت و گفت: میزان عملیات‌های پلیس در برخورد با سارقین و اراذل و اوباش افزایش داشته و افزایش خواهد داشت و ما طرح امنیت محله‌نگر را به جد دنبال خواهیم کرد چرا که مطالبه مردم است که چه حوزه برخورد با قاچاقچیان، چه در حوزه برخورد با اراذل و اوباش و همچنین در برخورد با هنجارشکنان و مزاحمین نوامیس مردم و سارقان خرد و سارقان باندی.

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ به بازسازی صحنه سرقت دستگیرشدگان امروز تهران پرداخت و گفت: با تلاش مجموعه پلیس آگاهی تهران بزرگ و به خصوص پلیس آگاهی بازار در کمتر از 36 ساعت این سارقان دستگیر شدند.

وی میزان سرقت این سارقان دستگیر شده را 6 مغازه عنوان کرد و افزود: این افراد سه مغازه را سرقت کرده بودند و قفل‌های سه مغازه دیگر را شکسته بودند که دستگیر شدند.

سردار ساجدی نیا تعداد دستگیر شدگان را 5 نفر عنوان کردو  ادامه داد: این سارقان بعضا در محدوده بازار مشغول به کار بودند و به سرقت از مغازه‌هایی که می‌دانستند گاوصندوق دارند دست زده بودند.

وی در پاسخ به پرسش فارس چند نفر از دستگیرشدگان را سابقه‌دار معرفی و خاطر نشان کرد: در درگیری مسلحانه که برای دستگیری این افراد به وقوع پیوست یکی از سارقان مورد هدف گلوله قرار گرفت و مصدوم شد