سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

کاهش پرداختی متقاضیان مسکن مهر پردیس/

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد
کاهش پرداختی متقاضیان مسکن مهر پردیس/ فروش 12 میلیارد تومان از اراضی پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از کاهش پرداختی متقاضیان مسکن مهر پردیس به دنبال فروش 12 میلیارد تومان از اراضی شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد.

خبرگزاری فارس: کاهش پرداختی متقاضیان مسکن مهر پردیس/ فروش 12 میلیارد تومان از اراضی پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسن ولی‌پور صبح امروز در نشست بررسی روند ساخت و ساز مسکن مهر در شهر جدید پردیس اظهار داشت: در مزایده اخیر، 12 میلیارد تومان از اراضی شرکت عمران شهر جدید پردیس به فروش رسید که این مبلغ به مرور زمان به صورت اقساط ماهانه توسط خریداران به حساب شرکت عمران واریز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در صورت محقق شدن این اعتبارات، به نظر می‌آید پرداختی متقاضیان مبلغ قابل توجهی کاهش پیدا کند و مردم بیشتر در بخش ساختمان و هزینه‌های مرتبط به ساخت بنا مشارکت خواهند داشت و در بخش‌های دیگر رقم قابل توجهی پرداخت نخواهند کرد و به نظر، این مبلغ به یک‌سوم مبالغ قبلی برسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: مردم هزینه‌های احداث که شامل ساخت ناخالص ساختمان، شهرداری، انشعابات و ... را باید پرداخت ‌کنند؛ در بخش‌هایی مانند امور زیربنایی و روبنایی تلاش داریم سهم مردم در این موارد کاملاً حذف شود؛ اما در بخش آماده‌سازی تلاش می‌کنیم سهم مردم درصدی از مبلغ کل باشد تا به این روش هزینه‌های خارج از بخش ساختمان بسیار کاهش یافته و بار مالی به متقاضیان وارد نشود.

ولی‌پور در خصوص آن دست از متقاضیانی که هنوز در مسکن مهر پردیس انتخاب واحد نکرده‌اند، نیز گفت: سامانه‌های رایانه‌ای شرکت عمران شهر جدید پردیس به صورت روزانه از متقاضیان دعوت به انتخاب واحد می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اولویت ثبت‌نام، واریز و تکمیل آورده، سیستم رایانه‌ای به متقاضیان پیامک داده و روز انتخاب واحد را اعلام می‌کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در بسیاری از فازها مانند فاز 11 ثبت‌نام یک دور به آخر رسیده و از ابتدا آغاز به دعوت از متقاضیان کرده‌ایم.

ولی‌پور بیان کرد: آن دست از متقاضیانی که برای تکمیل واریزی خود اقدامی نکرده‌اند، دعوت برای انتخاب واحدشان منوط به تکمیل آورده است.

وی گفت: در حال حاضر، در فاز هشت شهر جدید پردیس از متقاضیانی که در مرداد و شهریورماه 91 ثبت‌نام صورت گرفته، برای انتخاب واحد دعوت می‌شود و به تدریج و بسته به زمان ثبت‌نام و تکمیل آورده دعوت صورت می‌گیرد و تاکنون دعوت متقاضیان برای انتخاب واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس از 50 هزار واحد نیز گذشته است.