سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

زنان و دختران حاکمان

افق نیوز -در قبیله ای عجیب در چین به نان موسوا زنان و دختران حاکمان اصلی محسوب می شوند و روسای قبیله تنها از میان زنان انتخاب می شوند اتفاق عجیب تر میان مردم این قبیله این است که زنان...

افق نیوز -در قبیله ای عجیب در چین به نان موسوا زنان و دختران حاکمان اصلی محسوب می شوند و روسای قبیله تنها از میان زنان انتخاب می شوند
در اینجا دختران به خواستگاری مردان می روند + عکس

اتفاق عجیب تر میان مردم این قبیله این است که زنان با یکدیگر حرف نمی زنند. این
قبیله هزاران سال است که در صلح و صفا در ساحل دریاچه لوگو در جنوب چین
زندگی می کنند ولی زنانش کمتر با هم صحبت می کنند و صحبتی از پدر و پسر در
این قبیله وجود ندارد.

در این قبیله زنان انتخاب می کنند که با کدام مرد ازدواج کنند و در حقیقت ازدواج رسمی ندارند. مردان پس از ازدواج در خانه زنان زندگی می کنند!


ستاره 30 ساله


حمله شرم آور زن ناشناس به کیم کارداشیان

ستاره 30 ساله در مراسمی که به مناسبت اعلام خط تولید عطر جدیدش برگزار شده بود به همراه مادرش شرکت کرده بود که یک دفعه توسط زنی مورد حمله قرار گرفت. زن آسیایی ناشناس وقتی او بر روی فرش قرمز قدم نهاد به روی او آرد پاشید.

به گزارش نیک صالحی کیم که در لباسی با ژاکت مشکی و بلوز آبی روشن و همچنین شلوار چرم مشکی ظاهر شده بود ناگهان مانند خانم خانه دار شلخته‌ای شد که یک اتفاق ناگوار در آشپزخانه برای وی افتاده است! بعد از این حمله آردی، کیم به همراه مادرش کریس جنر به اتاق خصوصی خود در هتل راهنمایی شد و لباس خود را تعویض کرد.همچنین مهاجم نیز که فوراً فرار کرد توسط پلیس دستگیر شد ولی به دلیل اینکه کیم از او شکایت نکرد آزاد شد.

 بعد از این واقعه کیم به سختی خندید و حتی در موردش شوخی هم کرد:"این قضیه شاید غیرمنتظره ترین و عجیب‌ترین واقعه‌ای بود که در سراسر عمر من اتفاق افتاده است، من همیشه به آرایشگرم می‌گویم از پودر بیشتری استفاده کند ، به نظر می‌رسد که یک دفعه مقدار زیادی پودر در آنجا برایم آمد." مادر کیم نیز گفت:"اگر این بار کسی با آرد به من نزدیک شود فوراً مأموران امنیتی را خبر می‌کنم!"

 SiteRooz.com SiteRooz.com SiteRooz.com SiteRooz.com

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی/ طیبه نصرت

بخش اختصاصی نیک صالحی


ملکه زیبایی موهایش رااز ته تراشید

ملکه زیبایی که موهایش را از ته تراشید!!!+ عکس

ملکه زیبایی آلاسکا برای شرکت در مسابقه ای موهایش رااز ته تراشید و تاجش را روی سر بدون مویش گذاشت.
Persianv.com At site

به گزارش نیک صالحی ،این ملکه زیبایی فداکار این کار را برای کمک به کودکان سرطانی که نیازمند پول بودند انجام داد و بدینوسیله 4000 دلار برای آنها جمع کرد.


او از کار شجاعانه ای که هفته گذشته در میان مردم انجام داده به خود افتخار می کند و با این کاربا بچه هایی که سرطان دارند و مجبورند موهایش را بتراشند همدردی کرد.

او در این مورد اظهار نمود: دختران جوان بسیاری هستند که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کنند ، مجبورند موهایشان را بخاطر درمان بیماری شان از دست بدهند. شاید این دختران جوان همیشه در ارزوی این بودند که ملکه زیبایی کشورشان باشند ، تنها دیدن سر بدون مویشان آنها را از زندگی ناامید می کند.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی/زینب اسحاقیان


«زیر آسمان شهر»


بازی در «خانه اجاره‌ای» با دست شکسته

مهران غفوریان متولد سال 1353 است. بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون است که با کارهای طنز شبانه‌اش در تلویزیون در دهه 80 به شهرت رسید. شاخص‌ترین اثر طنز غفوریان، سری موفق «زیر آسمان شهر» است که تا «زیر آسمان 3» هم پیش رفت؛ هرچند سری دوم و سوم این مجموعه نتوانست چندان توجه مخاطبان را جلب کند، اما این مجموعه را می‌توان نقطه عطفی در طنزهای آپارتمانی تلویزیون به شمار آورد.

مهران غفوریان بعد از زیر آسمان شهر چند سالی از تلویزیون فاصله گرفت و در سینما هم کم‌کار شد. او سال گذشته با سریال «راه در رو»‌ در تلویزیون ظاهر شد و در حال حاضر نیز مجموعه شبانه نود قسمتی «خانه اجاره‌ای» را روی آنتن دارد. این سریال طنز قرار است تا تیرماه سال آینده، روی آنتن باشد.

مهران غفوریان که همچنان درگیر بازی در خانه اجاره‌ای است،‌ این حادثه‌ را نقل می‌کند و می‌گوید: 20 روز پیش در کیش‌، زمین خوردم‌ و دستم درد شدیدی گرفت، اما درد را تحمل ‌کردم تا این‌که شدیدتر شد و متوجه شدم دستم شکسته و آن را گچ گرفتم.

این بازیگر طنز، به مدت 20 روز با شکستگی و درد دست، ‌در سریال خانه اجاره‌ای بازی کرد تا این که بالاخره به بیمارستان رفت و دست چپش را گچ ‌گرفت. غفوریان چند وقتی هم با همان دست گچ گرفته در سریال خانه اجاره‌ای بازی ‌کرد.


فال 5 فروردین

فروردین
در یک رقابت به خصوص در رابطه با آرزوهایتان موفق هستید. متوجه می شوید که اگر بخواهید هر کاری را می توانید انجام دهید. سعی کنید عقاید منطقی تری داشته باشید تا دیگران هم شما را دوست داشته باشند.
 
 اردیبهشت
در شرایطی نیستید که تمام مسائل مربوط به سرمایه گزاری را متوجه شوید اما خوب است  که اکنون شروع کنید و به دیگران بفهمانید که شما به جای این که بنشینید وکاری انجام ندهید در حال فعالیت هستید و دست به کاری زده اید . با این کار هر روز قسمتی از این معما را حل می کنید تا در نهایت به جواب کلی دست پیدا کنید.

 خرداد
اگر فکر می کنید یکی از همکاران نزدیک یا همسرتان به دلیلی شما را معطل می کند، این درک شما درست است. به جای این که دعوا کنید، کمی صبر کنید تا در آینده ای نه چندان دور بدانید چه طور آنها را مجبور کنید رهبرشان، شما باشید.

 تیر
 
امروز همه دوست دارند به شما کمک کنند و اگر به چیزی احتیاج دارید کافی است آن را بخواهید.اخیراً که در حال پیشرفت بوده اید کمی تنها بوده اید.بنابراین امروز تغییراتی در این تنهایی رخ می دهد.فرصتی پیدا می کنید تا با همکاران دور هم جمع شوید از معاشرت با آنها و کمی استراحت لذت می برید.

  مرداد
 
امرورز روزی است که باید سلول های خاکستری تان را به کار وادار کنید. مغز شما واقعاً عالی کار می کند و باعث می شود که شما بسیار منطقی و عاقلانه رفتار کنید. از هر نوع مطالعه ای، لذت خواهید برد. اگر بتوانید وقت بگذارید از یک رمان پلیسی لذت خواهید برد چرا که در حالتی به سر می برید که می توانید چندین مشکل را حل کنید.

  شهریور
 
پلوتون در برج کماندار پس روی می کند.و در چند هفته آینده تاثیر زیادی بر زندگی تان می گذارد گاهی پیش می آید که نمی توانید روش خودتان را پیش بگیرید و یا شرایط از کنترل شما خارج می شود.اگر به فکر تغییر خانه هستید بهتر است بار دیگر این موضوع را بررسی کنید.

 
  مهر
 
امروز پلوتون در علامت آتشین اسب یا سیمای انسانی وارد سیر بازگشتی می شود و این معنا را می دهد که فعالیت های خانگی،وقایعی که در همسایگی رخ می دهد و روابط نزدیکان همیشه آرام و بی صدا نخواهد بود.اگر می خواهید که در یکی از این موارد زندگی تان تغییری بدهید،این زمان مناسبی نیست و بهتر است صبر کنید تا چراغ سبز شروع به شما نشان داده شود نفس تان را در سینه حبس نکنید چرا که باید هفته ها صبر کنید.

 آبان
 
امروز روبط گسترده می شوند و بیشتر از گذشته مفید هستند.تمایل دارید که با دیگران هماهنگ شوید و رفتار خوبی را داشته باشید.بنابراین بی وقفه برای بهبود روابط تان تلاش می کنید.اگر به عنوان یکی از افراد گروهی هستید خبر خوبی برای تان دارم:در رابطه کاری رابطه بسیار خوبی با دیگران برقرار می کنید.بسیار عاشقانه و رمانتک هستید.کمی آزادانه و بی احتیاط رفتار کنید.یعنی کمی زندگی کنید!

 
  آذر
 
قطعاً امروز روز لذت بردن شماست و انجام آنچه طبیعتاً و خودبخود پیش می آید.قدرت مثبت اندیشی را امروز درک می کنید چون هر چه خوش بین ترید، اتفاقات بهتری می افتد. بهترین چیز این است که شما قادرید به دیگران الهام بدهید و نگرش مثبت شما در زندگی روی دیگران نیز تاثیر میگذارد و با کمال تعجب خودشان آنها را بطرف عملکرد هل می دهد. و این اتفاقی است که امروز خواهد افتاد.
 دی
 
امروز از جایی که انتظارش را ندارید کمک دریافت می کنید. ولی شما امروز آن قدر مشغول و نگران مسئولیت هایتان هستید که توجهی به این مطلب مثبت نمی کنید. احتمالاً حالا وقت آن رسیده است که دست از کار زیاد و سخت کشیده و فرد به خصوصی را شاد کنید.

 
 بهمن
ستارگان به صمیمیت خانوادگی و شاید صمیمیت منزلتان رنگ تازه ای می دهند و آنرا جانی دوباره می بخشند . احتمالاً‌ در آینده امنیت شخصی خود را در یک رقابت بدست می آورید و این زمانی است که می توانید به خاطر کارهایی که در گذشته انجام داده اید آرامش بگیرید. اگر با نزدیکان تان در مورد کارها نظر خواهی کنید این کار برایتان مفید خواهد بود.
 
 
اسفند
 
همه امروز آنقدر جذاب و مودب به نظر می آیند که هر چه انجام می دهید لذت بخش به نظر می آید . شما ممکن است تعجب کنید که چرا بیشتر وقتها مانند امروز نیست. اگر جواب این سوال را می دانستیم دنیای خیلی بهتری می داشتیم. فعلاً فقط از روز لذت ببرید.

 


انصاری هفته گذشته با زندگی مجردی خداحافظی کرد

افکار نیوز :روزنامه تماشا خبر داد که سیامک
انصاری هفته گذشته با زندگی مجردی خداحافظی کرد و با مجلس عروسی خانوادگی و
خودمانی به جمع متاهل ها پیوست. به نظر می رسد ازدواج او در نقش مستشار در
مجموعه «قهوه تلخ» خیلی به مذاق این کمدین شیرین سینما و تلویزیون و البته
این روزهای تئاتر، خوش آمده و او را تشویق کرده تا بالاخره آستین ها را
بالا بزند و از تنهایی درآید.

انصاری در نوروز 90 در گفت و گویی با
مجله 360 اعلام کرده بود عشق زندگی اش بازی های کامپیوتری است و از زمان
«آی وای اس» در دهه 60 این کاره بود و بعد با دیدن آتاری شیفته این دست
بازی ها می شود اما ظاهرا بالاخره این عشق قدیمی او رقیبی جدی و سرسخت پیدا
کرده. عروس خانم بخشی از این ازدواج را هم مدیون مهران مدیری است چرا که
سیامک خان قصد داشته از ایران برود و مدیری مانع او می شود.




او
در این باره گفته: «قبل از «پاورچین» کارهایم را کرده بودم که از ایران
بروم. برادرم تازه فوت کرده بود و من اصلا شرایط روحی مناسبی نداشتم. شال و
کلاه کرده بودم بروم، اما جواد رضویان با من تماس گرفت و گفت یک کاری دارد
انجام می شود، پاشو بیا. باور نمی کنید؛ من همین پشت در خیابان بوسنی
هرزگوین پشت لوکیشن دو ساعت تمام راه می رفتم تا خود را قانع کنم بیام
داخل. آن قدر راه رفتم تا بالاخره گفتم بروم این کار را هم انجام بدهم و
بعد بروم خارج. مهران مدیری گفت همین حالا پاشو برو جلوی دوربین. من گفتم
می روم هفته دیگر می آیم. گفت همین حالا من 72 ساعت بعد، از لوکیشن بیرون
آمدم. در حالی که از بازیگران «پاورچین» شده بود».

و این طور شد که
سیامک انصاری در ایران ماند و به همکاری با مهران مدیری ادامه داد و هی
کار کردند و کار کردند تا بالاخره وقفه ای که در پروژه «قهوه تلخ» افتاد به
او فرصت داد تا به مسائل مهمی مثل آینده و ازدواج فکر کند.

 


فوتبالیستها الگویی برای جوانان هستند

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، با وجود اینکه فوتبالیست‌ها الگویی برای جوانان هستند اما به راحتی می‌توان برخی ازآنها را در قهوه‌خانه‌ها پیدا کرد. بهترین جا برای این افراد سفره‌خانه ای سنتی دراطراف میدان هفت تیر است که درآنجا...

17هزار تومان برای دیدن قلیان کشیدن فوتبالیست‌ها
به گزارش باشگاه خبرنگاران ، با وجود اینکه فوتبالیست‌ها الگویی برای جوانان هستند اما به راحتی می‌توان برخی ازآنها را در قهوه‌خانه‌ها پیدا کرد.

بهترین جا برای این افراد سفره‌خانه ای سنتی دراطراف میدان هفت تیر است که درآنجا چهره‌های آشنایی از جمله برخی فوتبالیست‌های معروف ، و برخی از
خوانندگان حضور دارند و نکته جالب آن پرداخت 17 هزار تومان برای تماشایاین افراد از روی صندلی است.

 

گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی


ربودن دختری 15ساله

شش مرد که متهم هستند بعد از ربودن دختری 15ساله بارها به وی تعرض کرده و او را مورد شکنجه قرار داده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

 

شرق: شش مرد که متهم هستند بعد از
ربودن دختری 15ساله بارها به وی تعرض کرده و او را مورد شکنجه قرار
داده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

روز 20 دی
امسال مردی میانسال بعد از اینکه از مدیر مدرسه دخترش شنید فرزندش به مدرسه
نرفته است نگران شد و جست‌وجوهایی را برای یافتن «م» آغاز کرد اما وقتی
راه به جایی نبرد، نزد ماموران نیروی انتظامی رفت و طی شکایتی مفقود شدن
دخترش را گزارش داد. او گفت: «م در دبیرستان درس می‌خواند، او صبح امروز
مثل همیشه به قصد رفتن به مدرسه خانه را ترک کرد اما ساعت یک بعد ازظهر
مدیر مدرسه با من تماس گرفت و گفت م امروز مدرسه نرفته است.»

کارآگاهان
بعد از دریافت این شکایت تجسس‌های خود را برای یافتن دختر نوجوان آغاز
کردند و این در حالی بود که پدر دختر تماسی مشکوک از مردی ناشناس دریافت
کرد. این مرد ناشناس به مرد میانسال گفت دخترش را ربوده است و برای آزادی
او پول می‌خواهد. ماموران بعد از اطلاع از این ماجرا دامنه تحقیقات‌شان را
گسترش دادند اما ردی از آدم‌ربایان به دست نیاوردند تا اینکه م روز 19 بهمن
در حالی‌که توانسته بود از چنگ آدم‌ربایان فرار کند به خانه بازگشت و از
ماجرای هولناکی که برایش رخ داده بود، پرده برداشت.

دختر 15ساله سپس
همراه پدرش به پلیس آگاهی رفت و واقعه را برای ماموران بازگو کرد، او گفت:
«صبح روز 20 دی در راه رفتن به مدرسه بودم که یک خودرو نزدیکم توقف کرد و
زنی سرش را از شیشه ماشین بیرون آورد و آدرسی را پرسید. برای راهنمایی کردن
آن زن جلو رفتم که ناگهان مردی که سوار همان خودرو بود به طرفم حمله و با
تهدید چاقو وادارم کرد سوار خودرو شوم.»

این دختر ادامه داد: «دو
مرد و یک زن که مرا ربوده بودند به باغی رفتند و من را داخل یک اتاق کوچک
حبس کردند و شماره پدرم را گرفتند تا از آنها باج بگیرند. در چند روزی که
در آن اتاق زندانی بودم دو مرد چند بار به من تعرض کردند، در حالی‌که امیدی
به آزادی نداشتم یک روز فرصت مناسبی به دست آوردم و توانستم از آن باغ
فرار کنم. من نمی‌دانستم کجا هستم و چطور می‌توانم خودم را به خانه‌مان
برسانم. برای همین از سه مرد که در آن اطراف بودم کمک خواستم. یکی از آنها
وقتی حرف‌هایم را شنید، تصور کرد من دختر فراری هستم برای همین پیشنهاد
رابطه داد ولی به او توضیح دادم درباره من اشتباه فکر می‌کند او هم به ظاهر
قانع شد و من همراه سه مرد سوار خودرو شدم تا مرا به ایستگاه پلیس برسانند
و بتوانم از ماموران کمک بگیرم اما در میان راه آنها مرا به ساختمانی
نیمه‌کاره بردند و در آنجا همراه مردی دیگر که نگهبان ساختمان بود به من
تعرض کردند.

م در ادامه اظهاراتش گفت: «من یک شب در آن ساختمان
نیمه‌کاره زندانی بودم تا اینکه نگهبان ساختمان صبح روز بعد مرا در خیابان
رها کرد و به سختی توانستم خودم را به خانه برسانم و ماجرا را برای
خانواده‌ام تعریف کنم.»

ماموران بعد از شنیدن اظهارات این دختر با
توجه به نشانی‌هایی که او از آدم‌ربایان ارایه داد، وارد عمل شدند و
توانستند بعد از چند روز تحقیق هر شش مرد را که در دو مرحله این دختر را
ربوده بودند، دستگیر کنند. پس از آن چون موضوع اتهام این افراد تجاوز به
عنف بود، پرونده در اختیار قضات شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران قرار
گرفت. این متهمان به زودی محاکمه می‌شوند و از خود در برابر اتهام
آدم‌ربایی و تعرض دفاع خواهند کرد


موارد تبلیغاتی در مورد هنرمندان


یکی از موارد تبلیغاتی در مورد هنرمندان,نشان دادن اجتماعی بودن بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.

این مورد بستگی به عکاس و طراح این موضوع دارد که چطور اجتماعی بودن بازیگران را به مخاطب نشان دهد.

در ادامه می توانید با عکس های متفاوت جواد جلالی از بازیگرانی همچون: طناز طباطبایی, رعنا آزادی و رضا یزدانی, سروش صحت و برزو ارجمند در ایستگاه اتوبوس همراه باشید .

 آپلود سنتر  آپلود سنتر  آپلود سنتر  آپلود سنتر