سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

مصوبه ساخت بیمارستان بومهن اخذ شد

    نظر
نماینده تهران در مجلس:
مصوبه ساخت بیمارستان بومهن اخذ شد

خبرنگار کارون : نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی از اخذ مصوبه ساخت و تکمیل بیمارستان شهر بومهن خبر داد.

خبرگزاری فارس: مصوبه ساخت بیمارستان بومهن اخذ شد

 

به گزارش خبرنگارکارون ازشهر بومهن، لاله افتخاری در جمع مردم بخش مرکزی تهران اظهار کرد: ایجاد بیمارستان در هر نقطه‏ای از کشور مستلزم پیش‏شرط‏هایی نظیر وجود جمعیتی مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی ادامه داد: اما به هر روی و با تلاش نمایندگان مردم در خانه ملت، مصوبه احداث بیمارستان در بومهن اخذ شده است.

افتخاری در ادامه با اشاره به حماسه حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بزرگ‏ترین هدیه مردم از حضور در پای صندوق‏های رای لبخند از روی رضایت مقام عظمای ولایت بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی، طلیعه حضور در 22 بهمن، روز قدس، 9 دی و 12 اسفند را اسبابی برای ورودی مسرور به سال 91 خواند.

وی ادامه داد: امیدوارم خداوند متعال توفیق حضوری حداکثری در دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نصیب همه امت اسلامی ایران سازد.

افتخاری اضافه کرد: مردم با حضور خود می‏توانند افرادی ولایت‏مدار، تابع اصول و مفتخر به خدمت بی‏منت برای مردم را راهی صحن بهارستان کنند.


کمیته روستایی تهران تشکیل شود

    نظر
نماینده تهران در مجلس:
کمیته روستایی تهران تشکیل شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی، فقدان ارتباط مستمر با نمایندگان مجلس و کانون وکلا را بزرگ‏ترین مشکل مناطق روستایی تهران خواند و خواستار تشکیل کمیته روستایی تهران شد.

خبرگزاری فارس: کمیته روستایی تهران تشکیل شود

 

به گزارش خبرنگار کارون از سعیدآبادجاجرود ، پرویز سروری در جمع مردم سعیدآباد جاجرود تهران اظهار کرد: این مشکل مناطق روستایی تهران باید با تدابیری ویژه رفع شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما، تشکیل کمیته روستایی شهرستان تهران مشتمل بر تیمی از اعضای شورای اسلامی، دهیار و معتمدان محلی است.

سروری اضافه کرد: اینکه وظیفه نماینده قانون‏گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین وضع شده است، برای مردم و نمایندگان امری پذیرفتنی محسوب می‏شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اما گاهی ممکن است که در حق روستاییان نیز اجحافی صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از چنین مواردی باید نشست‏های ماهانه بین کمیته روستایی تهران و نمایندگان ترتیب داده شود و مشکلات پس از بررسی دقیق، مورد پیگیری قرار گیرد.

سروری افزود: در حال حاضر نمونه چنین اقدامی در خصوص شورا یاری‏های حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر صورت می‏گیرد. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی خواستار تداوم کار این کمیته و نقش‏آفرینی بیشتر آن به عنوان حلقه واصل بین نمایندگان و اهالی روستایی شد.


آژانس هسته‏ای با ایران صادق نیست

    نظر
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس:
آژانس هسته‏ای با ایران صادق نیست/جاسوسی در بازدیدهای بازرسان آژانس محتمل است

خبرنگارکارون: عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آژانس انرژی هسته‏ای در روابط خود با ایران صادق نیست گفت: احتمال جاسوسی در بازدیدهای بازرسان آژانس وجود دارد.

خبرگزاری فارس: آژانس هسته‏ای با ایران صادق نیست/جاسوسی در بازدیدهای بازرسان آژانس محتمل است

 

پرویز سروری  در حاشیه دیدار چهره به چهره نمایندگان تهران با مردم سعیدآبادجاجرود در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگارکارون در شرق استان تهران اظهار داشت: نبود صداقت آژانس در روابط خود با ایران مشهود است.

وی ادامه داد: هر چقدر ایران در زمینه راستی‏آزمایی از خود صداقت نشان داد، متاسفانه آژانس در مباحث حقوقی کشورمان به شدت کم‏کاری کرد.

سروری آژانس انرژی هسته‏ای را بستری کاملا سیاسی خواند و افزود: نکته قابل تأمل در این میان تبدیل آژانس انرژی هسته‏ای به بستری کاملا سیاسی و مجموعه‏ای ابزاری در دست ایالات متحده آمریکا است.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از منش رفتاری آژانس گلایه داشته و دارد.

وی اضافه کرد: معتقدیم که اگر آژانس بین‏المللی انرژی هسته‏ای تغییر رویکردی اساسی در رفتار خود ایجاد نکند، قادر به حل و فصل مسائل اصلی ایران نخواهد بود.

سروری از احتمال اهداف جاسوسی در بازدیدهای بازرسان آژانس انرژی هسته‏ای سخن به میان آورد و افزود: احتمال وجود اهداف جاسوسی در بازدیدها وجود دارد؛ اما از آنجایی که قصد ایران راستی‏آزمایی و اثبات حقیقت اقدامات عاری از اهداف تسلیحاتی بوده، مجبور به تعامل است.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصرار آژانس مبنی بر بروز اتفاقاتی خاص در "پارچین" خاطر نشان کرد: خوشبختانه نظام با داشتن اقتدار لازم شرایط را بررسی و تصمیم نهایی را اتخاذ می‏کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بازرسان آژانس بر وقوع اتفاقاتی خاص در پارچین مصر هستند؛ از این‌رو این امکان برای آنها فراهم می‏شود تا بار دیگر حقانیت ایران به افکار جهانیان اثبات شود.

سروری اضافه کرد: البته در این اقدامات تمهیداتی نیز در راستای جلوگیری از دستیابی دشمن به اطلاعات نظامی ایران در حین بازرسی اندیشیده و اجرایی می‏شود تا موارد مشابه سال‏های گذشته دوباره تکرار نشود.


کلنگ‏زنی کلانتری فاز 9 پردیس در سال جدید

    نظر
بخشدار مرکزی تهران خبر داد
کلنگ‏زنی کلانتری فاز 9 پردیس در سال جدید

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تهران از برگزاری آیین کلنگ‏زنی و آغاز مراحل احداث کلانتری فاز 9 شهر جدید پردیس در سال 91 خبر داد.

خبرگزاری فارس: کلنگ‏زنی کلانتری فاز 9 پردیس در سال جدید

 

محمود مصلحی‏شاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: این مهم در راستای ارتقای سطح ضریب امنیتی مناطق شرقی شهر جدید پردیس اجرا می‏شود.

وی ادامه داد: امنیت محور توسعه در هر منطقه‏ای قلمداد می‏شود؛ از این‌رو مسئولان بخش مرکزی تهران برای ارتقای این شاخصه اساسی از هیچ کوششی دریغ نمی‏کنند.

مصلحی‏شاد در ادامه با اشاره به برخی طرح‏های اجرایی در بخش مرکزی تهران خاطر نشان کرد: اخیرا سه طرح چهارمین اورژانس، مرکز آتش‏نشانی نواحی صنعتی و سومین مرکز کلانتری در سعیدآباد جاجرود با حضور مسئولان عالی‏رتبه کشوری و استانی کلنگ‏زنی شد یا به بهره‏برداری رسید.

بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: برای اجرای طرح آتش‏نشانی سعیدآباد جاجرود اعتباری بالغ بر 25 میلیون تومان اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: 125 میلیون تومان از اعتبارات این طرح عمرانی و خدماتی نیز از بودجه‏های شهرستانی و استانی تامین شده است.

مصلحی‏شاد با اشاره به دیگر طرح‏های بخش مرکزی تهران گفت: پروژه مرکز اورژانس و فوریت‏های پزشکی سعیدآباد جاجرود هم با مشارکت مردمی و اعتبارات استانی به بهره‏برداری رسید.

بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: خوشبختانه بخش عمده‏ای از دهیاران و شوراهای اسلامی مناطق روستایی این بخش در امور خود موفق هستند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این سالیان گذشته نیز طر‏حی درمانگاهی در مراکز صنعتی بخش مرکزی تهران و این روستای شهیدپرور به بهره‏برداری رسید.

مصلحی‏شاد افزود: برای اجرای این طرح 780 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته و همه این بودجه از محل کمک‏های مردمی تامین شد.

بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: بخش مرکزی تهران از دیرباز تاکنون به عنوان خاستگاه مردمانی ولایی، انقلابی و شهیدپرور مطرح بوده و هست.

وی افزود: در این میان مردم روستای سعیدآباد جاجرود همواره از حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و پا به کار در اجرای طرح‏های خدماتی هستند.


جاجرود قابلیت ارتقا به شهر را دارد

    نظر
بخشدار مرکزی تهران:
جاجرود قابلیت ارتقا به شهر را دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تهران گفت: منطقه جاجرود با وجود چند ناحیه روستایی و مراکز کارگاهی متعدد قابلیت تبدیل شدن به شهری مجزا را دارد.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمود مصلحی‏شاد عصر امروز در جمع مردم و مسئولان بخش مرکزی تهران اظهار کرد: در حال حاضر، جاجرود استعداد بالقوه‏ای برای تبدیل شدن به شهری مجزا دارد.

وی با اشاره به برخی ویژگی‏های بارز منطقه جاجرود خاطرنشان کرد: منطقه جاجرود علاوه بر جریان رودخانه‏ای زیبا و برخورداری از طبیعتی بکر، از وجود نزدیک به سه هزار واحد کارگاهی نیز بهره‏مند است.

مصلحی‏شاد ادامه داد: در برخی از مراکز و واحدهای صنعتی جاجرود به صورت سه ‏شیفت و دو شیفت، یک هزار و 500 نفر نیروی کار مشغول فعالیت هستند.

بخشدار مرکزی تهران با اشاره به آمار جمعیتی منطقه جاجرود گفت: در حال حاضر، جاجرود با 10 هزار نفر جمعیت ساکن دائم قابلیت تبدیل شدن به شهری مجزا را دارد.

وی تصریح کرد: جاجرود، مجموعه‏ای از مناطق روستایی واقع در شمال شرق استان تهران و مستقر در 10 کیلومتری پایتخت است و دیگر هموطنان، این خطه خوش آب و هوا را با رودخانه هم‏نام و زیبای جاری در آن می‏شناسند.

مصلحی‏شاد ادامه داد: نقاطی روستایی همچون "سعیدآباد"، "خسروآباد" و نواحی کارگاهی از جمله داشته‏های جاجرود به شمار می‏آید.

بخشدار مرکزی تهران افزود: مراحل مقدماتی این تبدیل جغرافیایی انجام و آمادگی لازم از سوی مردم و شوراهای اسلامی منطقه اعلام شده است.

وی ادامه داد: دیگر امور مرتبط با واحدهای مسکونی نواحی روستایی جاجرود به غیر از طرح‏ هادی روستای "سعیدآباد" با مشکل خاصی مواجه نیست.


طرح تبدیل جاجرود به شهری مجزا

    نظر
استاندار تهران در گفت‏وگو با کارون خبر داد
طرح تبدیل جاجرود به شهری مجزا

خبرنگارکارون: استاندار تهران از ارائه پیشنهادی برای تبدیل منطقه جاجرود به شهری مجزا خبر داد.

خبرگزاری فارس: طرح تبدیل جاجرود به شهری مجزا

 

مرتضی تمدن امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار کارون در شرق استان تهران اظهار داشت: علاوه بر تبدیل جاجرود به شهری مجزا، پیشنهاد تبدیل بخش مرکزی تهران به شهرستان نیز پیگیری شده است.

وی ادامه داد: این دو طرح تغییرات جغرافیایی مربوط به مناطق شمال شرق استان تهران در مسیر گذراندن مراحل قانونی قرار دارند.

تمدن با اشاره به افتتاح طرح‏های مسکن مهر هفته جاری در پردیس خاطر نشان کرد: طرح‏های مسکن مهر شهر جدید پردیس با حضور رئیس‏جمهور به بهره‏برداری می‏رسد.

استاندار تهران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا امور زیربنایی این طرح‏های قابل واگذاری تکمیل شده است، گفت: هر طرحی که گشایش می‏یابد، سر سوزن خللی در ایجاد امکانات زیربنایی آن نمی‏توان دید.


10 هزار واحد مسکن مهر پردیس گشایش می‏یابد

    نظر
بخشدار مرکزی تهران:
10 هزار واحد مسکن مهر پردیس گشایش می‏یابد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تهران از گشایش، بهره‏برداری و تحویل 10 هزار واحد مسکونی مهر در فازهای مختلف شهر جدید پردیس خبر داد.

خبرگزاری فارس: 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس گشایش می‏یابد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران محمود مصلحی‏شاد عصر شنبه در جمع مردم و مسئولان بخش مرکزی تهران اظهار کرد: این 10 هزار واحد مسکونی در قالب طرح‏های مسکن مهر پردیس به متقاضیان واگذار می‏شود.

وی ادامه داد: طرح مسکن مهر از جمله اقدامات شایسته دولت‏های خدمتگزار نهم و دهم قلمداد می‏شود که از این طریق بسیاری از اقشار کم‏درآمد جامعه از خانه‏ای مسکونی بهره‏مند می‏شوند.

مصلحی‏شاد در ادامه پیرامون چهارمین طرح اورژانس بخش مرکزی تهران گفت: چهارمین طرح اورژانس بخش مرکزی شهرستان تهران به همت مسئولان امر اجرا شد و به بهره‏برداری رسید.

بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: این طرح در راستای سیاست‏های محرومیت‏زدایی دولت‏های نهم و دهم و در ادامه فعالیت‏های عمرانی در بخش مرکزی تهران با همکاری مرکز اورژانس و فوریت‏های پزشکی استان تهران صورت گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به نیازهای اعلامی از سوی اورژانس تهران مبنی بر سازه مورد نیاز برای استقرار این امکان، ساختمان اورژانس بخش مرکزی تهران در چهار طبقه و مشتمل بر یک طبقه پایلوت، سه طبقه اداری و مساحتی بالغ بر 225 مترمربع طراحی شد.

مصلحی‏شاد افزود: طبقه نخست این طرح شامل اتاق کار پرسنل، اتاق کنترل، انبار اصلی، استراحتگاه، نمازخانه و محل استقرار اختصاصی امدادگران است.

بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: طبقه پایلوت را بخش‏هایی نظیر سه دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس امداد و ... تشکیل می‏دهد.

وی اضافه کرد: در طبقات چهارم و پنجم نیز چهار سوئیت استراحتگاهی، سالن کنفرانس، نمازخانه، سرویس‏های بهداشتی و آشپزخانه ساخته شده است.


مصلحی‏شاد با اشاره به برخی مشخصات فنی طرح خاطر نشان کرد: در سقف این طرح از تیرچه‏بلوک‏هایی برخوردار از قالب‏های پلی‏استیارین نسوز و دارای استاندارد ملی استفاده شده است.

بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: طراحی همه المان‏های این ساختمان بر مبنای آیین‏نامه‏های 2800 دارای نشانه و برخوردار از مقاومت در مقابل زلزله هستند.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به ابعاد حریم قابل اشغال از فونداسیون، نورای با پلانی متقارن برای حفظ حداکثری استحکام ناشی از پلان منظم مشتمل بر چهار نوار عرضی و چهار نوار طولی به پهنای 150 متر در کناره‏های بنا استفاده شده است.


بیمارستان 50 تخت‏خوابی جاجرود کلنگ می‏خورد

    نظر
سال آینده
بیمارستان 50 تخت‏خوابی جاجرود کلنگ می‏خورد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تهران از آغاز مراحل ساخت و برگزاری آیین کلنگ‏زنی طرح بیمارستان 50 تخت‏خوابی جاجرود در سال 91 خبر داد.

خبرگزاری فارس: بیمارستان 50 تخت‏خوابی جاجرود کلنگ می‏خورد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمود مصلحی‏شاد عصر امروز در جمع مردم و مسئولان بخش مرکزی تهران اظهار کرد: این بیمارستان در راستای ارائه خدمات به مردم شریف، ولایی و شهیدپرور سعیدآباد و دیگر نواحی روستایی جاجرود احداث می‏شود.

وی با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح‏های بیمارستانی بخش مرکزی تهران خاطرنشان کرد: بیمارستان 96 تحت‏خوابی بومهن از چند روز آینده مراحل سفت‏کاری خود را آغاز می‏کند.

مصلحی‏شاد ادامه داد: علاوه بر این، بیمارستان 50 تخت‏خوابی پردیس نیز مراحل سفت‏کاری خود را پشت‏سر گذاشته و ادامه روند احداث خود را می‏گذراند.

بخشدار مرکزی تهران اضافه کرد: این چند بیمارستان از نقطه صفر تا 100 امور اجرایی خود را با کمک‏های خیران انجام می‏دهند.

وی افزود: علاوه بر ساخت و تحویل، اداره این مراکز بهداشتی و درمانی مجهز نیز به صورت هیئت امنایی بر عهده خیران بخش سلامت است.

مصلحی‏شاد با ابراز خرسندی از اجرای طرح‏های فوریت‏ پزشکی در بخش مرکزی تهران خاطرنشان کرد: پیش از این، بخش مرکزی تهران از داشتن مراکز اورژانس محروم بود.

بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: خوشبختانه در سایه الطاف الهی، دعای خیر مردم و تلاش مسئولان امر تعداد مراکز اورژانس و فوریت‏های پزشکی پیش‏بیمارستانی بخش مرکزی تهران به عدد چهار رسیده است.


340 واحد درمانی ساخته شد

    نظر
استاندار تهران:
340 واحد درمانی ساخته شد/190 طرح بیمارستانی در دست احداث است

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: در طول زمان خدمتگزاری دولت‏های نهم و دهم، 340 بیمارستان، کلینیک درمانی و درمانگاه ساخته، بهره‏برداری و تحویل شد.

خبرگزاری فارس: 340 واحد درمانی ساخته شد/190 طرح بیمارستانی در دست احداث است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران مرتضی تمدن عصر امروز در جمع مسئولان و مردم بخش مرکزی تهران اظهار کرد: در حال حاضر نیز با تلاش مسئولان امر 190 پروژه بیمارستانی در دست احداث است.

وی ادامه داد: در استان تهران اعتباری بالغ بر 470 میلیارد تومان از سوی مجموعه استانداری تهران در ساخت و ساز مراکز درمانی و بیمارستانی هدایت می‏شود.

تمدن اضافه کرد: اگر این میزان اعتبار اختصاص یافته به طرح‏های بیمارستانی استان تهران با دیگر بودجه‏های شخصی مراکز درمانی و همچنین کمک‌های خیران محاسبه شود، این عدد به رقم 2 هزار و 300 میلیارد تومان پروژه در دست احداث می‏رسد.

 

* مشارکت مردم تهران در انتخابات تاریخی بود

استاندار تهران همچنین در ادامه با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: استان تهران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حد نصابی تاریخی را به ثبت رساند.

وی ادامه داد: البته من به عنوان مجری و دست‏اندرکار برگزاری انتخابات حق ورود به نحوه گرایش انتخاب از سوی مردم را ندارم؛ اما محصول انتخاب امت اسلامی کاملا مشخص است.

تمدن اضافه کرد: دکتر حداد عادل که افتخار شاگردی وی در مجلس هفتم همواره با من هست و خواهد بود، از مصادیق بارز نظرات مردم در انتخابات است.

استاندار تهران افزود: دیگر نمایندگان راه یافته به عرصه خدمتگزاری مجلس نهم باید از وجود این نماینده بیشترین استفاده را ببرند.

استاندار تهران ادامه داد: حداد عادل در همه عرصه‏های انقلاب اسلامی همواره منشأ خیرات و برکات بسیاری بوده و باید بهره کافی را از چنین ظرفیت بارزی برد.


احمد توکلی در جمع مردم بخش مرکزی تهران:

    نظر
احمد توکلی در جمع مردم بخش مرکزی تهران:
برخی نمایندگان تا کارپرداز دستگاه‏های اجرایی تنزل پیدا کرده‏اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نمایندگان مجلس تا درجه کارپرداز دستگاه‏های اجرایی تنزل مقام پیدا کرده‏اند.

خبرگزاری فارس: برخی نمایندگان تا کارپرداز دستگاه‏های اجرایی تنزل پیدا کرده‏اند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران احمد توکلی یکشنبه شب در جمع مردم بخش مرکزی تهران و روستای سعیدآبادجاجرود" اظهار کرد: برخی از من می‏پرسند که اگر رأی بگیری و بروی، بار دیگر به این منطقه سر می‏زنی.

وی ادامه داد: پاسخ من به این افراد این است که خیر؛ من اگر همه امور مهم مردمی نظیر مطالعه، ارائه گزارش و رایزنی برای حل مسائل مختلف را رها کرده و صرفا به یک‌هزار و 400 مسجد سطح حوزه انتخابیه وسیعی مانند تهران سرکشی کنم، باز هم نیمی از این مساجد سر نزده باقی می‏ماند.

توکلی اضافه کرد: البته کاری خوب از مجلس هفتم بر جای ماند که مناطق مختلف حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر بین 30 نماینده تقسیم شد و هر یک سرکشی از این مناطق را بر عهده گرفتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: سرکشی از مناطق حوزه انتخابیه را وظیفه‏ای لازم بر خود می‏دانم.

وی ادامه داد: اما اگر شما امت غیور از نمایندگان خود در مجلس دقت، صداقت، پاک‏دستی، کارشناسی و مواظبت از خود را طلب کنید، صرفه آن بی‏شک بیش از این سر زدن‏هایی است که گاه جلوی کارها را می‏گیرد.

توکلی قانون‏گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین از سوی دستگاه‏های مختلف را وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یا به تعبیر امام راحل عظیم‏الشأن (ره)، نماینده باید ریل قوانین را به شکلی تعبیه کند تا قطار اجرا روی آن به خوبی حرکت کند و نظارت داشته باشد که قطار به شکل صحیحی از روی ریل حرکت کند.

وی اضافه کرد: شأن نماینده مجلس شورای اسلامی در حدی است که باید امور خطیر کشوری را بر عهده گیرد؛ اما متاسفانه برخی نمایندگان به کارپرداز دستگاه‏های دولتی منطقه خود بدل شده‏اند.