سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

بی هیچ اطلاعرسانی، ایرج قادری در بی بی سکینه آرام گرفت!

تاریخ نشر: یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 مشاهده : 1346

ایرج قادری ـ کارگردان و بازیگر سینما- بامداد امروز ـ 17 اریبهشت ماه ـ درگذشت و در سکوت و بدون هیچ‌ اطلاع‌رسانی در بهشت بی بی سکینه کرج به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسنا، فرامرز امینی از دوستان و نزدیکان قادری این خبر را تایید کرد و گفت: این خاکسپاری دقایقی پیش به پایان رسید.

این کارگردان و بازیگر فقید سینما با نام کامل امیرایرج قادری متولد 1314 در تهران و دارای مدرک تحصیلی کاردانی بود.

او فعالیت در سینما را با بازی در نقش کوتاهی در فیلم «چهارراه حوادث» ساموئل خاچیکیان در سال 1333 آغاز کرد و اولین فیلم خود را نیز در سال 1344 با نام «داغ ننگ» کارگردانی کرد.

وی در نزدیک به 60 سال حضور در سینما فیلم‌هایی چون «لیلاج»، «رابطه»، «خشم عقاب‌ها»، «نقره داغ»، «عطش»، «بی‌قرار»، «رفیق»، «هدف»، «هوس»، «بت»، «پشت و خنجر»، «سرسپرده»، «حکم تیر»، «برزخی‌ها»، «دادا»، «تاراج»، «می‌خواهم زنده بمانم»، «پنجه درخاک»، «طوطیا»، «شهرت»، «سام و نرگس»، «چشمان سیاه»، «محاکمه»، «آکواریوم»، «پاتوزمین نزار» و «شبکه» را کارگردانی کرد وعلاوه بر برخی از فیلم‌هایش در فیلم‌های دیگری چون «چشمه آب حیات»، «ماجرای جنگل»، «سکه شانس»، «کوچه مردها»، «دل‌های بی‌آرام»، «بی‌گانه »، «ناخدا با خدا»، «ترکمن»، «مرگ درباران»، «پلنگ درشب»، «عموفوتبالی»، «لبه تیغ» و «پنجمین سوار سرنوشت» به ایفای نقش پرداخت.

قادری که طی چهار سال گذشته به سرطان ریه مبتلا بود از ابتدای سال جاری در بیمارستان بستری بود و طی روزهای گذشته توسط دستگاه تنفس می‌کرد تا اینکه بامداد امروز درگذشت.

«شبکه» آخرین فیلم با بازی و کارگردانی ایرج قادری آماده اکران است


رابطه همزمان با شش دختر هرزه

پول های صندوق جهانی در جیب روسپی ها؛"استراوس کان" رئیس سابق صندوق جهانی پول: «داشتن روابط جنسی با شش دختر مختلف به طور همزمان برای من در یک مجلس عیش، مساله ای عادی است.»

 آپلود سنتر

 به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، به نقل از روزنامه "دیلی میل" چاپ لندن (30 آوریل)؛ رئیس سابق صندوق جهانی پول "استراوس کان" 63 ساله متهم است که عمدا از دختران هرزه در یک محفل فاحشگی استفاده می کرده است.
وی به رئیس بخش دادگاه گفت: «برای برقراری رابطه جنسی، از دختران جوان استفاده نمی کردم و تنها با زنان بالای 20 سال رابطه برقرار می کردم.»
یکی از افراد نزدیک رئیس جمهور فرانسه اظهاراتی باور نکردنی را به رئیس دادگاه گفت، وی عنوان کرد که "استراوس کان" در یک مهمانی مبتذل سطح پایین، در یک شب، کمترین پولی که به یک زن فاحشه انعام داد 800 یورو بود!
دادگاه، در ماه مارس رونوشتی از کارهای مبتذل وکلاهبرداری های او را منتشر کرده است.
در جلسه دادرسی دادگاه از او خواسته شد که حداکثر تعداد دخترانی را که به آنها تجاوز(Assault)کرده به همراه سن و رفتارهایشان بیان کند، همچنین از او سوال شد که "آیا شما مدعی هستید که نمی دانستید آنها فاحشه بودند؟" وی در پاسخ گفت: «تعداد آنها شش دختر بود که به نظر من، این تعداد دختر برای برقراری روابط جنسی با من زیاد قابل توجه و غیر طبیعی نیست و کاملا نرمال است.»
همچنین از وی سوال شد که "اگر پولی به آنها نمی پرداختید آیا این دختران جوان(Young girls) حاضر به برقراری روابط جنسی(Sex)با شما می شدند؟" وی در پاسخ گفت: «من با تعداد زنان و دختران زیادی مراوده جنسی دارم که در مقابل از من پولی دریافت نمی کنند و این حرف شما کاملا اشتباه است، روابط جنسی اختلاف سنی یکسانی دارد.»
"استراوس کان" در دادگاه به برگزاری میهمانی های مبتذل در بلژیک و فرانسه اعتراف کرد ولی اظهار کرد که از فاحشه بودن دختران در آن مجلس اطلاعی نداشته برای اینکه همه آنها از اول برهنه بودند!
وکیل وی گفت: «زمانی که همه شرکت کننده ها در مهمانی برهنه بودند چگونه می شود فرق بین فاحشه های برهنه را از زنان برهنه(Naked women) تشخیص داد؟»
در ادامه دادگاه، یکی از دختران هرزه که در یازده میهمانی او در طی شش سال گذشته حضور داشته به بازپرس گفت: «من احساس می کنم که او از سکس خشونت بار لذت می برد.