سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژه نامه کارون پردیس

یادواره شهدای کرشت

یادواره شهدای کرشت با حضورجانباز هشت سال دفاع مقدس نماینده مردم تهران جناب آقای مجتبی رحماندوست  در مسجد امام حسین ( ع ) کرشت ساعت 18 الی 20 برگزار میگردد.

روابط عمومی شورای اسلامی و دهیاری کرشت


یک راه خوب برای لاغر شدن

یک راه خوب برای لاغر شدن
پنجشنبه 9 آذر 1391 ساعت 11:39
دویدن سریع باعث سوختن کالری ها و متعاقبا چربی ها می شود.
یک راه خوب برای لاغر شدن

افکارنیوز: معمولا دوندگان دوی سرعت بخاطر شدت و سرعت فعالیتشان کم چربی ترین ورزشکاران هستند. علاوه براین، آزمایشات و تحقیقات زیادی هم برای اندازه گیری میزان سوختن چربی در هنگام دویدن انجام شده که همگی این موضوع را ثابت می کنند.

علاوه بر سرعت، مدت زمان دویدن نیز درمقدار سوختن چربی های اضافی بدن تاثیر زیادی دارد . وقتی مدت زمان دویدن ما بیشتر می شود بدن از چربی ها به عنوان سوخت استفاده می کند، بنابراین هرچه مدت زمان بیشتری بدویم چربی بیشتری می سوزانیم. علاوه بر این توجه داشته باشید که اگر با یک سرعت ثابت بدویم خیلی بهتر از آن است که دائما سرعتمان را کم و زیاد کنیم و گاهی بایستیم زیرا در هنگام دویدن با یک سرعت ثابت بدن چربی بیشتری می سوزاند.

اگرچه دانشمندان مطمئن هستند که دویدن با حداکثر سرعت فورا چربی ها را می سوزاند اما از آنجایی که ما انسان ها فقط برای مدت زمان کوتاهی می توانیم با حداکثر سرعت بدویم به ما توصیه می کنند که برای سوزاندن چربی ها با سرعت کندتر بدویم اما سعی کنیم سرعت دویدنمان را ثابت نگه داریم و مدت آن را بیشتر کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم.


روشی عجیب و موثر برای لاغری

آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد شیمیایی موجود در شکلات همچنین میزان حساسیت بدن نسبت به انسولین را هم بیشتر می‌کند که این عامل نقش زیادی در کنترل قند خون دارد.

افرادی که چند بار در هفته شکلات می‌خورند، نسبت به اشخاصی که اصلا از این خوراکی استقبال نمی‌کنند، وزن کمتری دارند.

به‌نظر می‌رسد آنتی‌اکسیدان‌های موجود در شکلات فواید زیادی برای سلامت دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پایین‌ آمدن فشارخون، کلسترول و مهم‌تر از همه کاهش‌ وزن اشاره کرد. به همین دلیل افرادی که 5 بار در هفته شکلات می‌خورند معمولا بین 3/2 تا 2/3 کیلوگرم از اشخاصی که شکلات دوست ندارند، لاغرتر هستند.

آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد شیمیایی موجود در شکلات همچنین میزان حساسیت بدن نسبت به انسولین را هم بیشتر می‌کند که این عامل نقش زیادی در کنترل قند خون دارد. یکی از این مواد آنتی‌ اکسیدان‌هایی به نام فلاونوئیدها هستند که به‌خصوص در شکلات‌های سیاه به وفور یافت می‌شوند.

البته برای آن‌ که شما بهترین نتیجه را از خوردن شکلات بگیرید، بهتر است آن را جایگزین بخشی از غذای خود کنید تا مجموع کالری دریافتی روزانه شما تغییر نکند. همچنین بهتر است، بیشتر از شکلات‌های سیاه  استفاده کنید


قلعه نویی و خبرنگاران بعد از شکست در مقابل فولاد

 

قلعه نویی و خبرنگاران بعد از شکست در مقابل فولاد
پنجشنبه 9 آذر 1391 ساعت 08:09
با اینکه رحمتی امروز سه گل خورد باز هم روز خوبش بود. در مجموع فولاد لیاقت این پیروزی را داشت که به آن‌ها تبریک می‌گویم
قلعه نویی و خبرنگاران بعد از شکست در مقابل فولاد

به گزارش افکارنیوز استقلال بعد از کسب 4 برد متوالی، بالاخره مقابل جوان‌های فولاد تسلیم شد و حالا امیر قلعه‌نویی می‌گوید پیش‌بینی این اتفاق را می‌کرده است. سرمربی استقلال از نقطه ضعفی می‌گوید که پیش از بازی آن را به شاگردانش گوشزد کرده اما از همان نقطه دو بار تسلیم شده است. سرمربی آبی‌ها که معتقد است تیمش نیاز مبرمی به جذب 5-6 بازیکن جدید دارد بعد از سومین شکست فصلش گفت: اگر قانون اجازه می‌داد باید 6 نفر را تعویض می‌کردم!

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست 3 بر 2 تیمش برابر فولاد در نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا می‌خواهم به فولاد به خاطر بازی زیبایش تبریک بگویم و پس از آن باید به این نکته اشاره کنم که پیش از بازی پیش‌بینی می‌کردم که اگر خط هافبک و حمله فولاد را از کار نیاندازیم به مشکل برمی‌خوریم و دیدید که همین اتفاق رخ داد. ما به بازی مسلط بودیم اما در دو نوبت بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و هرچند توانستیم خیلی زود به بازی برگردیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: من برای اولین بار در عمر مربی‌گری‌ام به حرف هواداران گوش کردم و به خاطر شعارهای آن‌ها یک بازیکنم را تعویض کردم. به هر حال هر تیمی که با غیرت و معرفت بازی کند پیروز می‌شود. ما باید در نیم‌فصل حداقل 5 یا 6 بازیکن جدید بگیریم وگرنه در نیم‌فصل دوم به مشکل می‌خوریم. چند هفته است که برنامه این کار را به باشگاه داده‌ام و مطمئنا آقای فتح‌الله‌زاده به فکر تغییرات است. ما در نیم‌فصل دوم باید در سه جام شرکت کنیم و باید برای این کار قدرت کافی داشته باشیم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند جناح راست تیمش که روی دو گل خورده مقصر بود متزلزل نشان داده است، گفت: در جلسه آنالیز قبل از بازی گفته بودم که وقتی در حالت حمله هستیم آرش افشین از فضای خالی پشت سر حمودی استفاده می‌کند و این مسئله برای ما مشکل‌ساز می‌شود. در صحنه گل دوم هم پژمان منتظری و حمودی به یکدیگر برخورد کردند که باعث شد توپ به مهاجم حریف برسد وگرنه سمت راست ما نقطه قوت‌مان و از همان سمت هم موفق شدیم پنالتی بگیریم. امروز به جز سه یا چهار نفر سایر بازیکنان ما خوب نبودند. من حتی می‌توانم بگویم با اینکه رحمتی امروز سه گل خورد باز هم روز خوبش بود. در مجموع فولاد لیاقت این پیروزی را داشت که به آن‌ها تبریک می‌گویم.

در ادامه یکی از خبرنگاران خطاب به قلعه‌نویی گفت: من هیچ گاه پس از باخت استقلال تبریک نمی‌گویم چون استقلال را خیلی دوست دارم اما این بار می‌خواهم به شما تبریک بگویم چون به عقیده من استقلال امروز خیلی خوب بازی کرد و فقط روی دو اشتباه فردی گل خورد. قلعه‌نویی در پاسخ گفت: من قبول دارم که امروز خوب بودیم اما استقلالی که می‌خواهد به لیگ قهرمانان آسیا فکر کند، باید خیلی باکیفیت‌تر از این باشد. من مثل مربیانی نیستم که بعد از برد نقاط ضعف تیمم را فراموش کنم. من پس از پیروزی برابر پیکان هم گفتم که تیمم در به دست آوردن موقعیت‌های گل ضعف‌هایی دارد. ما امروز باید 6 تعویض می‌کردیم اما نیمکت‌مان شرایط مناسبی برای تعویض نداشت.

وی در ادامه گفت: از دست برخی دوستان دلخورم. آن‌هایی که آنقدر به بیک‌زاده فشار آوردند که او از شرایط عادی بازی هم دور شد و کار به جایی رسید که وقتی توپ را از دست می‌داد تا چند دقیقه مات و مبهوت می‌ماند. بیک‌زاده جزو پرافتخارترین بازیکنان لیگ برتر است اما حالا با کوچک‌ترین حرکتی مصدوم می‌شود و تمرکزش را از دست داده است. من برخی از طرفداران تیم را مقصر این مسئله می‌دانم. امروز هم به نظر آن‌ها احترام گذاشتم و میداودی را به زمین فرستادم. البته نمی‌خواهم بگویم که او خوب نبوده است اما به بازیکنی مثل میلاد باید حداقل 45 دقیقه وقت داد. از هواداران می‌خواهم که اجازه دهند کارمان را انجام دهیم و سرمایه‌هایمان را به این روز نیاندازیم. آن‌ها مطمئن باشند که در نیم فصل دوم وضعیت بهتری خواهیم داشت.

سرمربی آبی‌پوشان در ادامه و در پاسخ به این سوال که در نیم‌فصل چه بازیکنانی را به تیمش اضافه می‌کند و از بین دو بازیکن کروات و مصری کدام یک را مد نظر دارد خطاب به خبرنگاری که این سوال را پرسیده بود گفت: مثل اینکه شما اطلاعات خیلی خوبی از تیم ما دارید! بهتر است اول دعا کنید که پول به باشگاه بیاید تا بتوانیم بازیکن بگیریم. دیگر کروات یا مصری بودنش خیلی مهم نیست. من اعتقاد دارم که باید جناح چپ تیم را تقویت کنیم و بر خلاف آنچه برخی می‌گویند باید خط هافبک‌مان را قدرتمند کنیم. ما اکنون مجبور هستیم اکبرپور را یک خط عقب‌تر بیاوریم در حالی که اگر او در خط حمله باشد کارایی بیشتری دارد.
در ادامه خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید که آیا فکر نمی‌کند ساموئل امروز روز خوبی نداشته است؟ او در پاسخ گفت: امروز در مجموع 5 یا 6 بازیکن ما خوب نبودند و این مسئله فقط درباره ساموئل صدق نمی‌کند. خط هافبک ما امروز بسیار ضعیف عمل کرد و نتوانست جلوی جوان‌های خوب فولاد آن طور که باید کار کند. فولاد یک باشگاه است و من به همین دلیل به این تیم، بازیکنانش و هوادارانش تبریک می‌گویم. همان طور که گفتم امروز باید حداقل 6 تعویض انجام می‌دادیم و شاید لازم بود که برای این کار از سازمان لیگ اجازه می‌گرفتیم


وداع امام حسین (ع) با دختر سه ساله

وداع امام حسین (ع) با دختر سه ساله
یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 18:43
هنگامی که امام(ع) با اهل حرم وداع کرد و اراده میدان فرمود، دختر سه ساله خود را بوسید و آن طفل از شدت تشنگی فریاد بر آورد:«یا ابتاه العطش!» آن حضرت فرمود: ای دختر کوچک من! صبر کن تا برایت آبی بیاورم.
وداع امام حسین (ع) با دختر سه ساله

سرویس مذهبی افکار نیوز- هنگامی که امام(ع) با اهل حرم وداع کرد و اراده میدان فرمود، دختر سه ساله خود را بوسید و آن طفل از شدت تشنگی فریاد بر آورد:«یا ابتاه العطش!» آن حضرت فرمود: ای دختر کوچک من! صبر کن تا برایت آبی بیاورم.

پس آن حضرت روانه میدان شد و به سوی فرات رفت، در این زمان مردی از سپاه کوفه آمد و گفت: ای حسین! لشکر به خیمه ها ریختند.

آن حضرت از فرات بیرون آمد و خود را به سرعت به خیمه ها رسانید. آن دختر کوچک به استقبال پدر آمد و گفت: ای پدر مهربان! برای من آب آورده ای؟!

امام از شنیدن این سخن اشک از دیدگانش جاری شد و فرمود: عزیزم! به خدا سوگند که تحمل تشنگی و بی قراری تو بر من دشوار است؛ پس انگشت خود را در دهان آن طفل گذارد و دست بر پیشانی او کشید و او را تسلی داد؛ و چون امام خواست از خیمه ها بیرون رود آن طفل به سوی امام دوید و دامان امام را گرفت، امام فرمود: ای فرزندم! نزد تو خواهم آمد


آخرین خطبه سیدالشهدا(ع)

آخرین خطبه سیدالشهدا(ع)
یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 18:47
خدای تعالی دنیا را برای بلاء و آزمایش آفریده است و اهل آن را برای فنا خلق فرموده...
آخرین خطبه سیدالشهدا(ع)

سرویس مذهبی افکار نیوز- امام حسین(ع) در آخرین خطبه خود با بیانی بلیغ و رسا دشمنان را از مفتون شدن به دنیا و مغرور شدن به آن برحذر داشت، و از نوشته مورخان چنین بر می آید آن حضرت به فاصله کوتاهی پس از ایراد این خطبه پرشور به شهادت رسید.

و آن خطبه چنین است:
ای بندگان خدا! تقوای خدا پیشه سازید و از دنیا حذر کنید، اگر دنیا برای کسی باقی می ماند و کسی در دنیا جاویدان بود انبیای الهی سزاوار ترین مردم به بقاء و اولی به رضا و خشنودی و راضی تر به قضاء الهی بودند، ولی خدای تعالی دنیا را برای بلاء و آزمایش آفریده است و اهل آن را برای فنا خلق فرموده، هر چیز نو و جدید آن کهنه می شود و نعمتهای آن از بین می رود و سرور آن به تلخی مبدل گردد، دنیا منزل ماندن نیست بلکه محل توشه برگرفتن است، پس توشه بر گیرید که بهترین توشه ها تقوی است و تقوای خدا راپیشه سازید تا رستگار شوید.


مردی که همسرش هم یک مرد بود

مردی که همسرش هم یک مرد بود!?
سه شنبه 7 آذر 1391 ساعت 11:36
یک مرد بلژیکی که پس از 19 سال فهمیده همسرش زن نبوده است خواستار فسخ نکاح شد.
مردی که همسرش هم یک مرد بود!?

به گزارش افکارنیوز به نقل از  فارس، این مرد که تنها ژان معرفی شده در سال 1993 و به رغم سختی‌های فراوان ایجاد شده توسط دادگاه بلژیک با فردی به نام مونیکا ازدواج کرده بود.

وی تنها چند هفته است متوجه شده که همسرش هنگام تولد پسر بوده است و بعدها عمل تغییر جنسیت انجام داده است.

وی به یک روزنامه بلژیکی گفت: احساس بدی دارم. با چه زحمتی او را به بلژیک آوردم. دادگاه بلژیکی به شدت در مورد هویت او هنگام تولد و مدارک هویتی جدیدش تردید داشت اما سرانجام موافقت کرد. احساس می‌کردم او زن جذابی است.

ژان 64 ساله گفت که وی و همسرش تصمیم گرفته بودند بچه دار نشوند و همسرش در تمام این سالها او را فریب داده است.

این زوج برای سالها زندگی آرامی داشتند تا اینکه مونیکای 48 ساله یک شغل تمام وقت پیدا می‌کند. وی در یک کلوپ شبانه شروع به کار می‌کند و ارتباطات او سرانجام منجر به درگیری او و شوهرش و دخالت پلیس می‌شود.

دوستان و پسران ژان از ازدواج قبلیش شایعاتی را از اطراف می‌شنوند و سرانجام یک بار زن واقعیت را می‌گوید.

ژان که دنیای خود را نابود شده میبیند هم اکنون تحت روان درمانی است و رویه قضایی برای جدایی را شروع کرده است


محاکمه جوانی که با شمشیر آدم کشته بود

محاکمه جوانی که با شمشیر آدم کشته بود!
پنجشنبه 9 آذر 1391 ساعت 09:19
مرجع : عصر ایران
سپس پدر مقتول با اظهار اینکه خودش و پسر مقتولش هیچ ارتباطی با قاتل نداشته و از انگیزه قتل هیچ اطلاعی ندارد، به دلیل قتل ناجوانمردانه و مظلومانه فرزند بیست ساله، خواهان قصاص مرتکب گردید.

افکارنیوز: اولین جلسه علنی دادگاه رسیدگی به قتل خیابان امام خمینی (ره) ارومیه در سالن اجتماعات دادگستری کل استان آذربایجان غربی به ریاست قاضی حاجی زاده در معیت چهار نفر از مستشاران شعبه 16 دادگاه کیفری استان(علیزاده، شعبانخوی، علیپور و رضایی) برگزار شد.

ابتدا علی بقایی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ضمن قرائت کیفرخواست ، از بازپرس شعبه 3 ارومیه و همچنین پلیس آگاهی و سایر عوامل اجرایی که در دستگیری سریع متهم فراری ایفای نقش کرده اند تشکر و قدردانی نمود.

مفاد کیفرخواست دادستان عمومی و انقلاب ارومیه مشتمل و مستند بر دلایلی از قبیل شکایت پدر مقتول به عنوان ولی دم، بررسی و مستندسازی از صحنه جرم، شهادت شهود، اظهارات گواهان و افراد مطلع، تصویر دوربین مداربسته داخل مغازه که لحظات وقوع قتل را ثبت نموده است، بازسازی صحنه قتل توسط متهم و اقرار صریح وی، کشف شمشیر به عنوان آلت قتاله، داشتن سه فقره محکومیت کیفری دایر بر ضرب و جرح با چاقو و قمه و نزاع دسته جمعی و اخاذی متهم و همچنین نظریه پزشکی قانونی بوده و به درخواست رسیدگی فوق العاده و صدور حکم قصاص و اجرای آن ترجیحا در محل وقوع جرم در ملاء عام منتهی گردید.

سپس پدر مقتول با اظهار اینکه خودش و پسر مقتولش هیچ ارتباطی با قاتل نداشته و از انگیزه قتل هیچ اطلاعی ندارد، به دلیل قتل ناجوانمردانه و مظلومانه فرزند بیست ساله، خواهان قصاص مرتکب گردید.

در ادامه ریاست دادگاه شهود و مطلعین را جهت ادای شهادت و ارائه اظهارات و پاسخ به سوالات قضات دادگاه به نوبت به جایگاه دعوت نمود.

جوان بیست و پنج ساله ای که صاحب کار مقتول در مغازه کفش فروشی بود اظهار داشت که قاتل را از قبل می شناخته و درگیری لفظی که روز قبل از وقوع جنایت با وی داشته دلیل مراجعه قاتل به مغازه جهت نزاع بوده و شاگردش (مقتول) جهت میانجگری اقدام نمود که با یک ضربه شمشیر توسط قاتل، گردن و گلویش مجروح و در دم جان باخت.

در ادامه سایر مطلعین اظهار داشتند که به درخواست یکی از دوستانشان، در روز وقوع قتل به صورت دسته جمعی در حالیکه به شمشیر و قمه مسلح شده بودند در صدد ضرب و جرح یک نفر دیگر بودند ولی متعاقب عدم یافتن وی، متهم جهت تسویه حساب و ضرب و جرح با فردی دیگر (صاحب مغازه) شخصا وارد مغازه گردیده و بلافاصله پس از قتل مراجعت نمود و با کسب اطلاع از اینکه مرتکب قتل شده است، متواری گردید.

سپس (ح.پ) متهم به قتل عمدی نوزده ساله که قبلا به دلیل سه فقره محکومیت کیفری دایر بر نزاع دسته جمعی، اخاذی و قمه کشی نوزده ماه از عمرش را در زندان سپری کرده بود، به دستور ریاست دادگاه در جایگاه متهم قرار گرفته و اتهامش را صریحا قبول وبا اظهار ندامت و پشیمانی گفت: قصد کشتن مقتول را نداشتم و صرفا جهت دعوا کردن با صاحب مغازه که روز قبل مرا تلفنی تهدید کرده و ناسزا گفته بود به محل رفتم.

سپس به دستور ریاست دادگاه فیلم مربوط به وقوع قتل که توسط دوربین مداربسته داخل مغازه ضبط شده بود در پرده سالن اجتماعات برای قریب به پانصد نفر حضار در جلسه به نمایش گذاشته شد که موجب جریحه دار شدن احساسات حاضرین گردید و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر وجود بیست و یک سانتی متر طول بریدگی بر روی گلو و گردن مقتول به عینه دیده شد.

در ادامه وکیل تسخیری متهم طی چند ثانیه دفاعیه خود صراحتا اعلام نمود که جرم واقع شده جای هیچ گونه دفاعی ندارد و حتی اگر در اختیارم بود وکالت وی را قبول نمی کردم ولی با توجه به پشیمانی متهم و با عنایت به توصیه قرآن در سوره بقره، به ولی دم تسلیت عرض نموده و از ایشان تقاضای عفو دارم.

در نهایت قاضی حاجی زاده ریاست دادگاه ضمن اعلام ختم جلسه اعلام نمود که رای دادگاه حداکثر ظرف یک هفته صادر و ابلاغ خواهد شد


دستبرد به حساب مرد مغازه دار از زندان

کد خبر: 288000
تاریخ انتشار: 09 آذر 1391 - 08:00

زندانی سابقه دار که بارها به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده بود با طراحی نقشه ای پیچیده، از داخل زندان به حساب یک مغازه دار دستبرد زد.
 
به گزارش خراسان، صاحب یک گل فروشی نزد ماموران پلیس پایتخت رفت و گفت چند روز قبل مردی با من تماس گرفت و برای مراسم ختم یک تاج گل بزرگ سفارش داد. او خودش را مهندس معرفی کرد و گفت به دلیل مشغله کاری فرصت آمدن به گل فروشی را ندارد و چند ساعت پیش از تحویل گرفتن تاج گل پول آن را به حسابم واریز می کند. من هم تاج گل بزرگی درست کردم که 400هزار تومان ارزش داشت.
 
چند ساعت بعد مهندس تماس گرفت و شماره حسابم را گرفت و از من خواست جلوی نزدیک ترین دستگاه خودپرداز بروم زمانی که کارتم را وارد دستگاه کردم مهندس که به طور تلفنی راهنمایی ام می کرد از من خواست زبان انگلیسی را انتخاب کنم. در مرحله بعد گزینه ای را انتخاب کردم و وارد انتقال وجه شدم. در ادامه مهندس شماره کدی را به من اعلام کرد و من آن را به صورت دو رقم دو رقم وارد کردم و در ادامه شماره کارت او را وارد دستگاه کردم. او گفت با انجام این کار پول تاج گل به حسابم واریز می شود.
 
بعد از انجام این مراحل به مغازه ام برگشتم و منتظر شدم تا مهندس برای تحویل گرفتن گل ها بیاید اما تا شب هر چه صبر کردم خبری از او نشد فردای آن روز به بانک رفتم تا موجودی حسابم را کنترل کنم اما فهمیدم موجودی حسابم صفر است. وقتی از کارمند بانک توضیح خواستم او گفت پول هایم از طریق دستگاه خودپرداز به حساب دیگری منتقل شده است. آن زمان بود که فهمیدم فردی که سفارش گل داده بود سرم کلاه گذاشته است.
 
یکی از سرنخ هایی که ماموران در اختیار داشتند شماره ای بود که مرد ناشناس از طریق آن تماس گرفته بود. به این ترتیب این شماره ردیابی و مشخص شد مرد ناشناس از داخل یکی از زندان ها نقشه اش را اجرا کرده است. به این ترتیب این مرد که به اتهام کلاهبرداری زندانی بود شناسایی و به دادسرا منتقل شد.
 
او گفت این نقشه را از یکی از هم بندی هایش یاد گرفته وآن را از طریق تلفن عمومی زندان اجرا کرده